vineri, 10 februarie 2012

Pe neasteptate =P



Uite ca a sosit momentul sa ma impartasesc cu voi gindurile..
astazi o sa postez ceva din creatile mele proprii..
astept pareri))

Viata inocenta..



I

Si atit este de greu,
cind sunt probleme peste tot,
in jur,peste tot,printre prieteni,pretutindeni..
De ce ne da asa cai grele,
stiu ca trebuie sa le trecem,
insa pietrele sunt prea mari,prea mari
pentru o asa virsta frageda..
Inocenta ma cuprinde
iar eu o resping,si ce daca ar fi ceva mai bun,
trebuie sa ne luptam pentru a ne acapara locul,
si partea care o avem,
sa fie a mea,doar a mea..
si inca cind acel “el” mai lipseste,
nu este,gata,a disparut..nu esteeeee ;(
Apari te rog tu,te rog,
sa limpezesti macar ceva,
chiar daca totul este tulbure,
te caut tu nu vreai sa apari,te caut sa ne putem uni..
Muzica rasuna,linistea urla,urla intruna..eu suspin gifiind..

II

De ce lumea este atit de rea?
Pe cind eu mereu s-o schimb asa vrea
Cind dragostea doare,
Sentimentele urla,
Sufletul zbiara,
Iar tu,privind nu spui nimic
Mai nimic..
Te caut printre ei,
Ratacesc prin lume dupa tine
Gindindu-ma numai la mine
Poate tu nici nu-ti imaginezi
Cit eu sper
Sper
Sper
Sper
Caci doar ea – speranta
Moare ultima
Doar cind ea va muri
Atunci se va stinge si lumina mea
Care este doar a ta..
Si mereu ma-ntreb
Cind o sa pot
Sa inteleg?
Sa inteleg ca nu mai sint acea care am fost
m-ai schimbat,m-ai transformat
nu ma recunosc
spulber prin lume ca un om prost.
Alunga dorinta mea
Si nu mai spera
Nu vreau sa mai continuie
Aceasta furie,aceasta flacara
Care se stinge,e stinsa deja
Dar eu..nu observ..naiva..
Ma tii cu ochii legati
Taie,rupe,distruge odata
Sa nu ma mai gindesc macar deodata
Ochii tai imi stau in creier
Creier nebun,fara inteles
Trebuieste sters..sters..sters!!
Nu mai support,sa zbor as vrea
Undeva
Undeva , cindva , altcineva
DA-mi Doamne
Rabdare
Sa zbor,sa ajung tocmai la soare
Si sa va multumesc la toti
Ca mi-ati facut viata in roci
Care ard neincetat
Ca un Vulcan spulberat
Dispari te rog,nu mai support,
Sa sufar pe mijloc de aeroport
Ma deplasez in apus,rasarit,adinc inchis
Du-ma , du-ma intr-un vis
Sa nu mai vad realitate
Cu ginduri neincetate
Imposibile pe alocuri
Arde tot in focuri
Viata de ce ma faci sa ma indoi?
Sa pasesc toata in noroi
Inglodata in suferinta
Neexistind nici o fiinta..

III

Stau la margine de drum
Singura,toata aruncata-n scrum
Nu mai stiu ce sa fac
Sa te am alaturi,linga mine
La greu si la bine
Si chiar daca m-ai aruncat in vint
Eu .. tot aceeasi sint
Nu m-am schimbat
Sunt tot aceeasi fata
Suferind ingindurata
Pe o bucatica de cer
Urlu,strig,zbier
Timpanul nu mai suporta
Muzica aceasta ..
Nu mai stiu ce sa fac
Ce sa fac,ca sa te uit,
Sa iesi din gindul meu
Sa nu mai apari mereu
Te plimbi mindru prin capul meu
Iesi odata,iesi,nu mai support – eu..
Nu credeam ca o sa fie un asa final
Credeam ca ne vom iubi,
Mereu..de nedespartit
Singura pe mine m-am mintit..
Si ce folos ca sunt acum fara tine
Chiar nu intelegi ca imi este mult mai greu?

IV

Si totusi nu pot eu sa-ti zic
Ce sa faci,ce sa nu faci
E viata ta..ai tu de ales
Unde ai de mers
Dar un lucru as vrea sa stii
Ca orice nu s-ar intimpla
Ea va ramine – ea
Te va astepta
Da,te va astepta
Un simplu “salut” sa scrii
Si eu o sa invii
O sa-mi revin din amortire
Caci acum,ma aflu in nelamurire..
Si incerc sa ma distrag de la tine
Dar nu pot, cind inima fierbe in mine
Doar pentru tine..si numai pentru tine
Poza ta..atasata pe mina mea
Tremura toata ..
Vreau sa te vad..macar o data..
O sa-mi fie destul
Sa ma linistesc
Cu gindul,ca traiesc.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Esti foarte talentata Scumpa mea...sunt niste versuri minunate!!! pup :*

Doina spunea...

Multumesc mult..=*

Trimiteți un comentariu