vineri, 16 martie 2012

Ceva personal =)

Salut dragele mele!!! =*

Astazi o sa va scriu o lista cum arata baiatul perfect pentru mine! =)



Sa scrieti comentariu la acest post,sa vad cum arata baiatul perfect pentru voi! :)


1. Respectuos,inteligent, nu exagerat de gelos.
2. Sa daruiasca trandafiri albi.
3. Sa daruiasca cadouri fara ocazii.
4. Sa nu treaca limitele.
5. Sa stie sa astepte.
6. Sa sune cu limita. (p.s.: ce e mult-strica)
7. Chiar daca e iubitul meu sa nu uite si de odihna mea. (ma refer la apelurile in miez de noapte)
8. Sa fie aranjat, parfumat.
9. Ochi frumosi ( de dorit cameleon) p.s.: nu sunt principiala..
10. Responsabil
11. Sa aiba un suflet frumos unde putem sa gasim iubirea si frumusetea.
12. Sa imi spuna si sa imi demonstreze in fiecare zi cit de mult ma iubeste!

=))

Iata..printul pe cal alb =D



Va pupa,
Juli`=**


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu