sâmbătă, 28 aprilie 2012

Si din nou citate de Silvestru! =))

Salut dears! =**

Am avut cereri de repetare a citatelor de Silvestru, ma bucur ca v-au placut..

enjoy it! =*







"Uneori, n-am facut nimic. Alteori, am facut ce-am vrut. In rest, am facut ce trebuie."

"Regretul, insa, nu e o salvare. Te ajuta sa-ti constientizezi greseala, dar nu te impiedica s-o repeti."

" Nu raul, ci binele domina lumea, pentru ca raul aduce ura si dezbina oamenii, iar binele se sprijina pe iubire si prin asta ii uneste, ii apropie, ii face mai puternici. Binele este o forta. Raul - o slabiciune. Viata, insa doar prin unitatea lor capata valoare si sens."


" Copii fiind, aproape ca nu ne pasa de timpul irosit in van. Nu regretam nici zilele ce vin si pleaca fara sa le observam. Suntem convinsi ca vor veni si alte zile. Chiar daca intelegem ca moartea e un fenomen inevitabil, traim ca si cum am fi nemuritori. Vine un timp , insa, cind nu mai poti sa te ascunzi dupa iluzii. E timpul cind trebuie sa raspunzi pentru trecutul tau."


" Regretele sunt bestiile care te sfisie pina in clipa mortii."


 " E foarte periculos sa ramii fata in fata cu trecutul tau, dar si mai periculos e sa-i lasi pe altii sa ti-l cerceteze."


" Trecutul poate deveni un monstru, daca faptele din care ti l-ai faurit te sperie cind te gindesti la ele."



Cam atit,
Va pupa Juli` =**

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu