luni, 14 mai 2012

Citate frumoase si pline de sens =)

Salut dears! =*

Astazi, pentru voi, citate noi =))



Cu mine e greu de prietenit, dar la capitolul iubire - asta deja e in lumea fantasticii))


Omul trebuie sa fie fericit. Sa fie, dar sa nu para. =|


Am inteles ca te-ai casatorit, si cum e viata in casatorie?
- Da cum, fotbal nu am voie sa privesc, bere sa beau nu am voie.
- Si nu iti pare rau de asta?
- Sa imi para rau tot nu am voie. =D



Cei care tin la mine, mereu o sa ma inteleaga,chiar cind ma voi afla in psihiatrie vorbind cu peretii.. =|



Puterea de a lua decizii nu este la indemina tuturor,dar lupta este. Niciodata nu stii cit valorezi, daca nu lupti, daca nu dai piept cu adversarul. Iar adversarul, nu intotdeauna este sinonim cu raul.



Nimeni nu-ti poate fura destinul. Banii,iubirea, fericirea-poate. Dar destinul - niciodata! E ca un bloc de marmura pe care il porti in suflet. Poti face un monument din el,dar, cu regret, cai mai multi dintre noi il prefac intr-o gramada de aschii.



Cei care renunta cind dau piept cu primul obstacol sunt la fel de neajutorati ca cei care se bat cu pumnul in piept in fata obstacolului urmator.




Va pup,
cu drag,
Juli <3 =*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu