vineri, 18 ianuarie 2013

Învingătoarele concursului de Anul Nou!


Salutare dragele mele :*

Am revenit cu rezultatele concursului de Anul Nou, sunteţi interesate?



Sunt sigură :)

Vreau sa menţionez că am avut participante de diferite vîrste, mai mici şi mai măricele.

Oricum am fost entuziasmată de toate pozele, dar concursul e concurs. Am fost foarte obiectivă şi am ales pe cele mai frumoase, desigur cu ajutorul prietenei Julietei - Vivienne.

Şi, rezultatele sunt :

Pentru cea mai frumoasă poză cu brăduţul alături, Premiul I - Tatiana :) 

(Vreau să spun că Tatiana e participantă fidelă pe blogul Aroma Vieţii, a mai participat şi la alte concursuri)


Pentru cea mai scumpă copilă - Premiul II - Andreea





Premiul III îl acordăm celei mai finuţe domnişoare :) - Daniela

     


Şi ca menţiune oferim - Marianei




Toate participantele au fost foarte frumoase! Vă mulţumesc mult pentru participare, premiile le puteţi ridica simbata, pe data de 26.01.13 :)

Şi nu uitaţi: cel mai frumos accesoriu al unei domnişoare este frumuseţea! Vă pup!






                                                                                                                                             With LOVE,





2 comentarii:

ReiScarlet spunea...

Frumos Concurs =) Bravo Julieta` :*:*:*

Doina spunea...

Merci Tatiana!
Bravo si tu!
Felicitari! :*

Cu drag,
Julieta`

Trimiteți un comentariu