duminică, 18 august 2013

E necesar şi tratamentul de acoarde...

Salut dragii mei :*

Vă împărtăşesc cîntecul ce trezeşte emoţii ...




J'me tire

J'me tire, m'demande pas pourquoi j'suis parti sans motif
Parfois j'sens mon coeur qui s'endurcit
C'est triste à dire mais plus rien n'm'attriste
Laisse-moi partir loin d'ici
Pour garder l'sourire je m'disais qu'y a pire,
Si c'est comme ça, bah fuck la vie d'artiste
Je sais que ça fait cliché d'dire qu'on est pris pour cible
Mais j'veux t'dire juste pour la rime
J'me tire dans un endroit ou j'serai pas l'suspect
Après j'vais changer d'nom comme Cassius Klay
Un endroit où j'aurai plus besoin de prendre le mic
Un endroit où tout le monde s'en tape de ma life

Mă car

Mă car, nu mă-ntreba de ce-am plecat fără motiv
Uneori parcă-mi simt inima de piatră
E trist că nimic nu mă mai întristează
Lasă-mă să plec departe de aici
Ca să mă consolez îmi ziceam că se poate şi mai rău,
Dacă asta-i viaţa de artist, atunci mă p**pe ea,
Stiu că-i clişeu să spun că suntem mereu în vizor
Dar vreau s-o spun doar pentru că rima
Mă car într-un loc unde să nu fiu suspect
Pe urmă-mi schimb numele precum Cassius Clay
Intr-un loc unde să n-am nevoie de microfon
Unde nimeni să n-aibă treabă cu viaţa mea



Cu drag,



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu