luni, 4 noiembrie 2013

Dragi vizitatori Aroma Vieții !


Vă mulțumesc că îmi vizitați blogul ! Suntem deja peste 65.000 !


P.s. : Am adăugat pe blog butonul ,, LIKE " , care se află sub fiecare postare, cititorilor ce urmăresc și le face plăcere blogul meu, vă rog să îmi mulțumiți cu un like. Mulțumesc anticipat. 

14.05.13

Poate că niciodată nu aş fi scris, dar însăşi furia, suferinţa, dragostea, durerea şi fericirea m-a aruncat în valul creaţiei şi m-a lăsat să înot ca o rebelă în PARADIS. M-aş fi gîndit vreodată că o să stau nopţi şi zile mîncînd din litere ca o flămîndă nebună? Niciodată ...

            Totul se învîrte în jurul cuvîntului divin – CREAŢIE. Această îmbinare feerică dintre viaţă şi respiraţie a zămislit din mine o marionetă a lumii poetice şi a celei de proză. Sunt dependentă de creaţiile mele proprii, sunt victima FRUMOSULUI, se pare că ar trebui să lupt, sau cel puţin să cer ajutor ca să mă elibereze cineva din acest eden, eu ce fac? Mă contrazic – mai vreau să mi se lărgească acest teritoriu demiurgic. Şi totuşi, încerc să răscolesc furios anii precedenţi, pe la vîrsta de 10 ani îmi doream să devin fotomodel, apoi am înaintat spre cîntăreaţă, şi am ajuns să îmi doresc să devin victima literelor, o fată dedicată total sunetelor şi ecourilor bizare redate de unicul şi preamăritul meu atu – SCRISUL.






Cu dragoste enormă și aromată,




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu