luni, 14 aprilie 2014

CONCURS : Cîştigă cartea ,,Fărâme de suflet" de Aurelian Silvestru


Dragii mei,
m-am gîndit să fac un concurs în care să pun ca premiu cartea 
lui Aurelian Silvestru ,,Fărâme de suflet " (din motiv că am două exemplare în mica mea bibliotecă, am decis ca una [cîştigată la un seminar de olimpici din 2013] să ajungă în mîna unui om care citeşte )
E o carte care cuprinde toate valorile omului, exemplificîndu-le prin convigneri adevărate, izvorîte din suflet.
Dacă îmi citiţi blogul, aţi observat probabil că Aurelian Silvestru este unul din preferaţii mei scriitori, iar ca să vă conving o să vă scriu cîteva citate din carte :


  • ,,Școala nu trebuie să producă oameni mari, ci oameni buni…”
  • Iubirea poate fi și otravă, și leac, iar cei îndrăgostiți o beau întotdeauna la nimereală.”
  • „Un singur om poate distruge o prietenie, dar niciodată n-o poate făuri de unul singur.”
  • „Marele spectacol se joacă nu în lumina rampei, ci în penumbra din culise. Acolo se pun la cale tragediile care zdruncină întreaga omenire.”
  • Tăcerea este alcătuită din cuvinte care spun totul fără să rostească nimic.”
  • „Părinții ne ajută să devenim oameni, cărțile – să rămînem…”
  • „Scrisul – o eliberare de sine. Sinele – o eliberare de alții…”
  • „Nu există succes în umbra căruia să nu zacă mai multe vise zdrobite.”

REGULILE concursului :

1. Like & share la poza concursului din facebook :

https://www.facebook.com/AromaVietzii

2. Concursul se desfăşoară pînă la data de 19 aprilie, pe 20 

aprilie voi plasa rezultatele .




Cu drag,




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu