sâmbătă, 4 februarie 2012

Hotărîrea mea ..


În sfirşit mi-am luat "inima în dinţi" şi am făcut un blog..să încep să vă povestesc cum a fost *__* .. listen

*** Am mai avut bloguri inainte dar mi le-am sters fiindca nu erau de folos.. =D
la acest blog o sa imi dedic tot sufletul si inimioara :P ..
*** Vreau sa spun ca ma voi stradui in acest blog sa accentuez :
- beauty and fashion
- hobby
- poate si ceva din culinarie.. de ce nu =D
- creatii personale ..
- si cele mai cool lucruri..
;)

*** Deci..sa incepem.. !! =D
p.s.: imi cer scuze dar imi este greu sa scriu cu diacritice..o sa le evit..sunt sigura ca o sa ma intelegeti si fara ele ;)
p.p.s.: inca un motiv pentru care am facut acest blog este ca plec in sfera jurnalismului..si trebuie sa am un "feeling" referitor la acesta ;)

Just enjoy it ! =)
Va puup ! :-*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu