sâmbătă, 4 februarie 2012

Let`s begin.. pentru inceput citeva citate,statusuri,maxime faine :P

<3 - de iubire
=( - de tristete
=) - bancuri,de fericire
=| - de tacere..no coment





<3 Daca as cumpara cite un trandafit de cite ori ma gindesc la tine,acum as avea o gradina.




=( Dragostea a intrebat-o pe prietenie : "Pentru ce trebuiesti tu,daca sunt eu?" ..la care prietenia a raspuns: "Pentru a lasa zimbete unde lasi tu lacrimi" ..



<3 Fa ce vrei,dar viata ta mereu o sa miroase cu parfumul meu. :P



<3 Baiatul vietii mele e gasit.Multumesc la toti! Sunteti liberi!



<3 Este fericire.Ii stiu numarul de telefon , obisnuintele , culoarea ochilor - sunt frumosi,are miini gingase si un zimbet uimitor . )



=( -Cum pot sa-l intorc?
- Nu stiu.. Bonul ti-a ramas??




<3 - Mam` , ma duc sa ma plimb. Sa respir aer curat.
- Bine , dar spune-i "aerului tau curat" ca trebuie sa fii acasa la 22 ! =) (e bun de tot statusu)





=D - Alo, iubitule tu esti?
- Da , eu sunt.
- Stii,o sa avem un copil.
- Ati gresit numarul .. =DD






=) Prietenia este ca relatia dintre mina si ochi,cind mina se raneste - ochii pling,si cind ochii pling - mina sterge lacrimile.

=) Caracterul meu turbat si ochii mei frumosi - ii vei tine minte MEREU!

=( Am inceput sa vad voci,si sa aud imagini..

=( Aveti grija de cei,care sunt alaturi..
Pretuieste-i pe cei,care au calcat peste mindria lor pentru tine..care mereu iarta,asteapta,crede si te iubeste..soarta ii daruieste doar odata in viata!

<3 Daca sunt o parte din tine,inseamna ca odata te vei intoarce..

<3 Cea mai buna pereche e acea care a inceput de la prietenie..

<3 I was designed to be with you.

=| Suntem in trei : eu, foaia si stiloul.





(Tina merci pentru imaginea de end <3 )

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu