sâmbătă, 21 septembrie 2013

La sorgintea CĂRŢII

Bună dragii mei :*

Astăzi am mers la un seminar referitor la limba şi literatura română organizat în cadrul complexului ,,Moldexpo" , la Tîrgul de cărţi. A fost o experienţă într-adevăr frumoasă şi cu emoţii unice.

                        
sursa poze: timnews.ro, publika.md
                                                       


Prima etapă a constat în meditarea asupra unei metafore grafice, care o voi reprezenta şi vouă:
Am descris-o astfel:

"Acest cerb reprezintă puritatea şi introducerea în mitologie. Coarnele sale reflectă tinderea spre cer, spre perfecţiune. Avînd şi o stea în frunte, reprezintă iluminarea atît sufeltească, cît şi trupească , denotînd motivul creatorului. Faţa arătată, cît şi al 3-lea ochi reprezintă al treilea simţ, forţa creaţiei. În această lucrare este îmbinată puterea nesecată a creaţiei şi tinderea spre Frumos. "


După care a urmat şi o conversaţie la tema : Literatura în viaţă şi viaţa în literatură. 
La această temă eu am venit cu o frază : " Literatura este vocea interioară a celui ce scrie şi a celui ce citeşte. Omul fără de literatură este ca o voce într-un pustiu, atunci, la ce bun un ecou în van?"

La sfîrşit am mai primit cadou 3 cărţi ce vor completa colţişorul meu de suflet. (printre altele sunt norocoasă: am primit Fărîme de suflet de Aurelian Silvestru - ediţia reînoită, o carte de milioane; Nu vă îndrăgostiţi primăvara de N.Dabija şi Carte de rugăciuni. 

 Coltisorul meu :)



O zi foarte frumoasă şi memorabilă. Citiţi, citiţi fără discernămînt.


Cu multă dragoste,





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu