vineri, 20 decembrie 2013

Din cel mai delicios desert gustat cu sufletul în viaţa mea...


   Azi am finisat ,,Fluturi" volumul II de Irina Binder (care o recomand tuturor, o puteţi găsi şi pe http://www.bestseller.md/fluturi-2-volume-de-irina-binder.html ) şi încă nu pot realiza cît suflet e pus în această capodoperă.



Nihil sine DEO !
Am mîncat zi de zi ca o flămîndă din cele mai delicioase deserturi ale vieții mele - cărțile "Fluturi" . Îți mulțumesc că exiști Irina Binder!
   Am selectat cîteva fraze care mi-au rămas instantaneu în cuget :









,,Pe drumul vieții mele m-au însoțit și oameni care, la un moment dat, mi-au făcut brânci. 
Au așteptat un moment vulnerabil ca să mă poată împinge, pentru că numai căzută jos aveau șansa să mă calce în picioare. Dar nu i-am lăsat și nu am dat nimănui satisfacția de a mă vedea la pământ. 

M-am ridicat cu spatele la ei, pentru că dacă m-aș fi ridicat cu fața, aș fi îngenuncheat în fața lor... și, numai Dumnezeu merită să îngenunchezi fața Sa. M-am ridicat cu spatele și nu am privit înapoi. Am lăsat jos durerile și dezamăgirile, mi-am luat speranța, visele și încrederea și mi-am continuat drumul. Ei au rămas acolo jos, în locul în care eu căzusem și, în timp ce urcam pe drumul meu, privind înapoi, îi vedeam din ce în ce mai mici, până când au dispărut..."







Cu dragoste,






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu