duminică, 26 februarie 2012

Bancuri funny =DD

Saluut dragele !! =*

Astazi vreau sa va umplu sufletele la maxim cu energie pozitiva si glume =P



Haiooos :


Un sofer mergind pe drum cu masina intilneste pe marginea drumului o femeie cu o canistra in mina,omul se opreste si o ia.
-Ce aveti in canistra?
-Benzina.
-Pentru ce-ti trebuie benzina daca mergi pe jos?
-Lasa ca va stiu eu pe voi,cum intram in padure cum se termina benzina. =DD




Doi prieteni:
- Hei, ce-i cu tine? De ce ai un ochi vanat?
- Am fost aseara la masa la socri....
- Si?
- Inainte de masa a trebuit sa spunem rugaciunea........
- Si?
- Am facut greseala sa ma uit tocmai la soacra-mea cand am zis '' si fereste-ne Doamne de rele' =D




O blonda comanda o pizza...
Ospatarul:
- In cate felii s-o tai? In 6 sau in 12?
Blonda:
- In 6!! 12 felii n-as putea manca niciodata! =DD




Soţul:
- Încercăm o nouă poziţie în seara aceasta?
Nevasta
- Sigur. Tu stai la maşina de călcat, iar eu pe canapea, beau bere şi râgâi. =DD




Sotia isi intreaba sotul:
- Dragule, ce-ti place mai mult la mine: trupul meu perfect, sau fata mea foarte frumoasa?
Sotul raspunde:
- Simtul umorului =DD



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu