miercuri, 18 aprilie 2012

Statusuri noi =))

Salut honies! =*


Pentru azi va aduc niste statusuri noi ..

enjoy it ;)



"Doar a mea" - se spune cind o iubesti, si esti gata sa ucizi pe oricine, care o sa se apropie de ea. <3



Sau ma iai la tine, sau ma lasi in genere.  M-am saturat sa stau in sala de asteptare. </3



Cea mai nemuritoare e iubirea, stai, nu-nu, nu e iubirea, sunt strampii, da, ei nu sunt nemuritori mereu. =)



Absolut fiecare om din viata mea, lasa o melodie in sufletul meu. Ea pastreaza emotii, sentimente, si amintiri. O melodie minuscula in sentimentele doir oameni. :|



Nu, eu nu sunt singura. Pur si simplu baiatul meu e undeva departe, departe - in viitor. =)



Voi imi vedeti  haina mea, dar nu sufletul meu. Voi imi stiti numele meu, dar nu istorioara mea. Cel mai dureros - voua asta va este deajuns. :-|



Trebuie sa traim ca japonezii : sa nu ne grabim, sa nu ne ingrijoram, si doar sa zimbim. =)



In viata, sunt momente cind in ochi nu sint nici o lacrima, dar in suflet e o mare intreaga. :-|



Puneti PUNCT dupa cei care au plecat, ca cei care vin sa inceapa cu LITERA MARE. =)






Aveti grija de voi,
With LOVE,


Juli` =*




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu