vineri, 27 aprilie 2012

Ziua drapelului național al Republicii Moldova !

Buna dragele mele! =*

In primul si-n primul rind vreau sa va felicit cu  Ziua drapelului național al Republicii Moldova !!!



Recunosc ca suntem norocosi sa ne aflam in aceasta tara cu graiuri natale deosebite si indragite !

Si totusi, daca ne aflam in aceasta zi, o sa va informez cu cite ceva..


Ziua drapelului național al Republicii Moldova este sărbătorită la 27 aprilie. Ziua Drapelului de Stat a fost instituită de Parlamentul de la Chișinău la 23 aprilie 2010. Tricolorul a fost desemnat oficial drapel de stat pe 27 aprilie 1990 de către deputații primului Legislativ. 


Drapelul Republicii Moldova este un tricolor cu benzi verticale, albastru, galben și roșu, având un raport al proporțiilor de 1:2 între lățime și lungime.

sursa: wikipedia.org

Cum am mentionat mai sus, ordinea adoptata prin lege a culorilor de pe drapel este: ALBASTRU, GALBEN , ROSU! , insa astazi m-am accidentat cu un caz.

Intr-o institutie s-a dedicat aceasta zi, si am celebrat solemn ziua drapelului national al Republicii Moldova, sustinind imnul Limbii Noastre si ne-am adus aminte de neamul nostru intr-un mod mai deosebit.

Insa, pentru prima data o sa imi permit sa critic un pic.

Azi, data de 27 aprilie , Ziua drapelului național al Republicii Moldova, unele persoane , sa spun la un nivel inalt, cu ambitii si performante in toate domeniile, cum s-ar spune, : "Se dedica tarii noastre total,si sunt PATRIOTI" , s-au permis sa incurce ordinea culorilor drapelului, si sa nu o spuna cum este in lege : ALBASTRU, GALBEN , ROSU, dar invers ROSU , GALBEN, SI ALBASTRU.

Vreau sa spun ca e o MARE RUSINE, din partea populatiei din Republica Moldova care nu stiu ordinea culorilor, RUSINE!!!

Si cel mai mult, imi pare rau, ca anume acele persoane care ar trebui sa ne dea un exemplu, de cele mai dese ori o fac pe dos.


p.s.: o zi deosebita cu critica)) concluzii..


Pentru astazi atit!

Va pup, si va doresc o zi cit mai frumoasa!!!

P.p.s.: Si nu uitati ordinea coreta a culorilor de pe drapel este: ALBASTRU, GALBEN SI ROSU!!!


4 comentarii:

LikuTSa spunea...

mersi deasemeneaaa sa aveti o zi fericita (hug) =*

Nina spunea...

Un articol foarte util!!!!
Ai remarcat si mentionat intocmai!
Eu, la randul meu as mai adauga, va rog, aratati-mi macar o tara de pe Tera, unde exista Ziua Drapelului si cetatenii sa nu-l respecte sau aratati-mi o tara, macar una, unde este Ziua Limbii si acea limba sa fie ignorata, ca la noi de " oaspetii nepoftiti" adusi din Est.
Sorry daca am jignit pe cineva, dar n-am ales eu tara in care sa ma nasc, asa ca, respect!

Nina spunea...

inca ceva...probabil ca cei care au incurcat randuiala culorilor, s-au condus dupa o "poezie din copilarie"
Rosu galben si albastru,
Mandru nostru tricoloe,
sa ne pupe-n c*r cazacii
ca moldova nu-i a lor ..... :)))))))))))))

Doina spunea...

Multumesc (happy) =* <3

Trimiteți un comentariu