miercuri, 26 septembrie 2012

Si nu v-am scris demult dragele mele..


Salutare din departare..


Imi cer scuze ca nu v-am scris.. am avut niste chestii care mi-au muscat din timp si am ramas cu secundele in mina..

Pentru azi va aduc un dialog din creatia proprie...



Dau start unui SUFLETolog (dialog de Suflet)

X: Spune ce simti, nu trece peste asta

     Nu imi spune ca ai uitat de el.
Y: Eu mai tin la el. Dar pina nu vad ceva din partea lui,
     O dorinta adevarata,eu nu fac nici un pas. Atit.
     Si atita timp cit acest pas nu va fi, o sa se uite totul.
X:  Nu-mi place cuvintul “uite”.
Y:  Asta e. Asta e realitatea.Nu mai pot fi intr-un basm.
      Nu mai pot fi cu ochii inchisi. Trebuie ca cineva sa ma dezlege de la ochi.
X:  Nu vreau sa calc in tarimul realitatii.
Y:  Trebuie!
X:  Totusi..
Y:  Totusi exista viitorul care ma asteapta fara sa privesc in trecut.
X:  Dar traim doar cu prezentul..
Y:  Si privim spre viitor.
X:  Dar nimeni nu stie ce va fi in viitor si cum se vor declansa lucrurile.
Y:  Le cladim noi singuri.
X:  Le cladesti cu prezentul dar nu se stie ce
      Va fi miine, ce se poate intimpla,
      si ce schimbari vor fi.
Y:  Asta e.
2009
Criuleni 
Cu mult drag,
Julieta` <3 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu