luni, 25 februarie 2013

Odată cu primăvara, noi reînviem...


Bună dragele/dragii mele/mei :*



Au mai rămas doar cîteva zile (4 zile) pînă vine Măria sa PRIMĂVARĂ.
Sunt sigură că o aşteptaţi cu toţii, fie aşteptaţi zilele călduroase, fie că vreţi să schimbaţi ceva în viaţa voastră, fie aveţi motive pentru care trageţi de sfoara timpului din răsputeri.

După obiceiul blogului Aroma Vieţii, odată cu schimbarea anotimpului, eu - administratoarea blogului, obişnuesc să schimb design-ul acestuia, de data aceasta l-am schimbat în unul pozitiv şi fashionist. Plus la aceasta, m-am oficializat - din Julieta` în Domnica` .

Odată ce creşte numărul de vizitatori pe Aroma Vieţii, am rămas plăcut surprinsă şi vreau să vă demonstrez progresul nostru :


14 decembrie 2012 ----> 10.000 vizitatori
.


 15 ianuarie 2013 ----> 20.000 vizitatori 







25 februarie 2012 ---> 30.272 vizitatori




STATISTICA:

Prima tură am crescut într-o lună cu 10.000 de vizitatori.
2-a tură am crescut cu 10.272 de vizitatori.

Dacă v-a plăcut noul design şi dacă nu, daţi-vă cu păreri la comentarii...scrieţi-mi părerile voastre :*




2 comentarii:

Anonim spunea...

blogul e superb!
succese in continuare*

Doina spunea...

Multumesc mult!!

Domnica.

Trimiteți un comentariu