miercuri, 24 iulie 2013

Creaţie proprie : Toţi scriu ... (Tata)
















Toţi scriu ...


Toţi scriu despre ploaie,
despre doi într-o odaie.
despre dragoste neîmpărţită
despre o lume infinită.

Puţini scriu despre EL :
acel bărbat frumos
puternic
şi iubit.
Tatăl unui copil
De viaţă absolvit.


De-ar fi un simplu bărbat,
ar putea fi criticat.
Dar nu, nu e simplu
el e un tată perfect
cu studii de-arhitect
îmi creează proiectul vieţii atent,
Astfel ca să calc proeminent.


Culeg sfaturi utile de la tatăl meu,
însă, harta de orientare sunt eu.
Ghidul pentru viitor îl am, necondiţionat
Un exemplu destul de ambiţionat.


,,Fata tatei” ascultă timbrul mlădios,
absoarbe dragostea, înfiptă-n os.
Iubesc
Respect
La infinit,
EL este mereu auzit.


Toţi scriu despre ploaie,
despre doi într-o odaie.
Despre dragoste neîmpărţită
Despre o lume infinită.

Toţi scriu, şi eu la rîndul meu
Dintr-un suflet – un eseu.                                
Astăzi am scris despre EL,
despre tatăl meu.











0 comentarii:

Trimiteți un comentariu