marți, 14 februarie 2012

Felicitari dragele mele!!! =*

Dears... =*


14 - februarie, zicem noi ca e o simpla marti..dar pentru cineva e o zi foarte frumoasa si deosebita..

Va doresc ca in aceasta zi sa va apara toate dorintele,sa vi se realizeze toate gindurile placute,si nu in ultimul rind sa aveti linga voi persoana draga si iubita.. <3

Dragostea este un sentiment foarte puternic..prin care trec foarte multi dintre noi..uneori exista si suferinta care trebuie evitata..dar cele mai multe ori sunt momente frumoase de neuitat..

Si totusi daca e aceasta zi frumoasa,va spun citeva fraze,citate de dragoste.. (hug)

** Daca as cumpara cite un trandafir de cite ori ma gindesc la tine,acum as avea o gradina..

** Iti brodez chipul in sufletul meu si nu-l mai descos..




** Vreau sa zburam spre-ntinsele carari ale fericirii,sa prindem brizul iubirii,si sa ne scaldam in adincurile oceanului NOSTRU vesnic..

Si cel mai important nu uitati sa spuenti "TE IUBESC" ..



Daca aveti ceva pe suflet,spune-ti,nu incetati sa sperati,caci daor ea - speranta moare ultima..



Va pup
Cu drag,

Julieta`

4 comentarii:

Sorella spunea...

De Sfantul Valentin mereu sunt intr-o dilema si trec de la extaz la agonie, nu stiu ce sa-ti fac..sa-ti iau un Lamborghini Gallardo sau sa-ti scriu o poezie?! :))
Fie ca soarele sa-ti zimbeasca de fiecare data cand iti vine in minte chipul meu si sa ti se incalzeasca sufletul de fericire si bucurie. Esti cel mai frumos lucru din viata mea, tu esti cel mai minunat vis al meu. Dumnezeu mi l-a indeplinit cand mi te-a scos in cale...Te iubesc, scumpika mea, sorella!<3

Luckyman spunea...

Daca tot veni vorba de Love, baby LoVe....
Eu, pentru prima data m-am indragostit la 17. A doua oara la 18. A treia oara la 19.30! :)))))))) In fiecare zi, de trei ori pe zi ;)

Anonim spunea...

Хелоу девчата...
Итак, 14 февраля:
- День психическо-больных людей в Германии
- Срок с того времени, как казнили Чикатило
- День влюбленных
- В Японии праздник обнаженных мужчин
- В США день презерватива.
Что будем праздновать? ;))))

Doina spunea...

Me too my dearrr =***

Trimiteți un comentariu