marți, 4 decembrie 2012

În aşteptare..

Salut dragele/dragii mele/mei :*


O să vă prezint o proză cu frînturi de gînduri..



Sunt în aşteptare. Aştept. Aştept. aştept.
Sunt nerăbdătoare. Şi ce aştept? Aştept un pas nou, un eveniment.

În curînd va sosi o zi importantă pentru mine. Îmi plac sărbătorile, de ce? Pentru că datorită lor sunt adunate toate persoanele dragi şi apropiate din viaţa noastră. 
Şi iar, sunt nerăbdătoare.

Vine o zi pe care o numesc "coborîrea îngerului meu pe pămînt". Această zi mă face să radiez, şi ştiţi de ce? , pentru că amintirile mele se revarsă din val în val, şi ajung la o nouă treaptă, unde conştientizez ca EA a crescut, ca anume ei i s-a deschis o nouă carte in faţă, paginile ei fiind tipărite de sănătate, succese, şi fericire.

La fel, în acea zi am nevoie de voi , de cei care îmi cară  norii posomorîţi din calea mea!!!
Da...în acea zi se mai dăruiesc şi cadouri..nu am nevoie de cadouri - am nevoie de cuvinte şi fapte sincere, dar sincere să fie ; în caz că nu sînt - mă dezgustă total şi capătă un aspect banal.

Atît de multe întrebări neclare, aşa e? Hh..iar întrebare..

Viaţa e un întreg interogatoriu, ea te poartă din situaţie în situaţie, şi te lasă, te lasă să te descurci în ploaie, ia încearcă şi opreşte picăturile ploii! o sa-ţi reuşească dacă o vrei cu adevărat..
M-am cam abătut de la temă..

Sunt în aşteptare..
Aştept. Aştept. aştept.























Cu mare drag,




2 comentarii:

Anonim spunea...

July fie ca aceasta asteptare a ta sa te satisfaca si rodul muncilor de ani sa-ti fie recunoscut!!!
Julyeta, iti doresc tot binele din lume, asa cum radiezi in fiecare zi asa sa-ti fie toata viata, asa cum stralucesti orbeste sa-ti fie si drumul vietii!!! La multi ani REGINA blogului si PRINTESA vietii!!!

Doina spunea...

Mihaela, ce frumos din parta ta!!

Multumesc din suflet!!

GRAND merci!!

Julieta` :*

Trimiteți un comentariu