joi, 13 decembrie 2012

Săptămîna de recomandări! (Partea 1)

Salutare dragele  mele, :-*

Îmi cer scuze că nu vă scriu de foarte mult timp, însă tezele astea mă consumă şi nu dispun de timp :(

Am pregătit pentru voi nişte recomandări acumulate din propriile experienţe :)

Vă voi prezenta produsele mele preferate (printre ele) .



1. Lăpticul demachiant de la Yves Rocher - calmant şi nu conferă iritaţii.


2. Gelul de duş de la Oriflame (aromă îmbătător de frumoasă)


 3. Spray-ul cu volum pentru păr (aromă, volum şi effect)


4. Loţiunea de corp din gama More (hidratantă, aromă frumoasă şi practică)


5. Balsamul de buze de la Yves Rocher (hidratant, cu aromă de poamă şi comod).


6. Şi nu în ultimul rînd - ojele strălucitoare şi Pink.


P.s. : Dacă v-a plăcut această postare, scrieţi în comentarii pentru a continua şi partea a 2-a.

With a big LOVE,
.






4 comentarii:

Anonim spunea...

Next , next!!

Partea 2!

Sanda's Portfolio spunea...

Yep! ^^
Wanna the 2nd part!

Doina spunea...

Cu mare placere!!

Julieta`
<3

Doina spunea...

Cu mare placere!!

Julieta`
<3

Trimiteți un comentariu